• شرایط  گارانتی موس،کیبرد و هدست گرین

شرایط گارانتی موس،کیبرد و هدست گرین

راهنمای استفاده از شرایط گارانتی موس،کیبرد و هدست گرین
شرایط موس،کیبرد و هدست

تاریخ انتشار: 1394/7/5


مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، این کالا توسط GREEN گارانتی و پشتیبانی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته و شرایط تولید در کلیه قطعات سخت افزاری در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد .
مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه ، کارت گارانتی دستگاه و سیستم آنلاین گارانتی GREEN می باشد .
ارایه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی ، جعبه دستگاه و متعلقات کامل درون آن،  مقدور است.
هرگونه آسیب ناشی از ضربه ، حوادث طبیعی ، آتش سوزی ، نوسانات برق ، جدا شدن دکمه ها و شکستگی ، صدمات فیزیکی و ظاهری ، آسیب دیدگی کانکتور و کابل ، ورود گرد و غبار ، مایعات و رطوبت به داخل دستگاه ،آسیب دیدگی رنگ بدنه در اثر استفاده از پاک کننده ها ، عدم کارکرد در سیستم عامل های غیر رسمی و استفاده نادرست از آن ، شامل گارانتی نخواهد بود .
باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز با تشخیص کارشناسان GREEN ، مخدوش و یا حذف شدن سریال ها  موجب ابطال گارانتی می گردد و گارانتی GREEN مسئولیتی برای تعمیر این دستگاه ها به صورت خارج از گارانتی نیز ندارد .
گارانتی GREEN مسئولیتی در قبال عدم کارکرد کامل دستگاه در برخی از نرم افزار های خاص ( به دلیل باگ در نرم افزار خاص ) ندارد .
استفاده از  کیبورد و موس سری های آفیس در کاربرد های Gaming  و صنعتی  موجب ابطال گارانتی می گردد .
حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . ( برای اطلاع کامل از نحوه ارایه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید . )
دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد .
 

دیدگاه کاربران

عبارت امنیتی
0